ا
-
ابعاد کنترل
مؤلفه های کنترلی اثربخش در سازمان [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
ارزش شناخت
شناخت شناسی سازمانی [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
ارزیابی عمدکرد
مدل سازی تعالی سازمانی با رویکرد تحلیل پوششی داده ها [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
ارزیابی عملکرد
مؤلفه های کنترلی اثربخش در سازمان [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
اطلاعات
تحلیلی بر سیر تحولات سیستم های اطلاعات مدیریت- MIS- و رویکردهای جدید آن [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
ا نگیزه
ویژگی های مدیریت در نظام اسلامی [دوره 13، شماره 0، 1381]
ب
-
بهبود سیستم
به سوی استقرار کلینیک محلی بهبود سیستم [دوره 13، شماره 0، 1381]
ت
-
تبادل اطلاعات
راه کارهای مشارکت عامه مردم د ر خط مش گذاری عمومی [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
تحلیل پوشش داده ها
مدل سازی تعالی سازمانی با رویکرد تحلیل پوششی داده ها [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
تصمیم گیری چندمعیاره
انتخاب صادر کنندهء نمونه با استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
تعالی
ویژگی های مدیریت در نظام اسلامی [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
تعالی سازمانی
مدل سازی تعالی سازمانی با رویکرد تحلیل پوششی داده ها [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات
تحلیلی بر سیر تحولات سیستم های اطلاعات مدیریت- MIS- و رویکردهای جدید آن [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
توسعه صادرات
مناطق ویژه اقتصادی چین: مدیر یت، عملکر د و چشم انداز [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
تولید
ویژگی های مدیریت در نظام اسلامی [دوره 13، شماره 0، 1381]
ج
-
جهان بینی
ویژگی های مدیریت در نظام اسلامی [دوره 13، شماره 0، 1381]
خ
-
خو دگرایی
ویژگی های مدیریت در نظام اسلامی [دوره 13، شماره 0، 1381]
ر
-
راه کارهای مشارکت عامه
راه کارهای مشارکت عامه مردم د ر خط مش گذاری عمومی [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
رتبه بندی
انتخاب صادر کنندهء نمونه با استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
رویکر دهای کنتر لی
مؤلفه های کنترلی اثربخش در سازمان [دوره 13، شماره 0، 1381]
س
-
سازمان های محلی
به سوی استقرار کلینیک محلی بهبود سیستم [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
سایبرنتیک
تحلیلی بر سیر تحولات سیستم های اطلاعات مدیریت- MIS- و رویکردهای جدید آن [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
سرمایه گذاری خارجی
مناطق ویژه اقتصادی چین: مدیر یت، عملکر د و چشم انداز [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
سیستم خودتولید و خود مرجعی
شناخت شناسی سازمانی [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
سیستم های اطلاعات مدیریت
تحلیلی بر سیر تحولات سیستم های اطلاعات مدیریت- MIS- و رویکردهای جدید آن [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
سیستم های اطلاعاتی
تحلیلی بر سیر تحولات سیستم های اطلاعات مدیریت- MIS- و رویکردهای جدید آن [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
سیستم های پردازش تبادلات (TPS)
تحلیلی بر سیر تحولات سیستم های اطلاعات مدیریت- MIS- و رویکردهای جدید آن [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS)
تحلیلی بر سیر تحولات سیستم های اطلاعات مدیریت- MIS- و رویکردهای جدید آن [دوره 13، شماره 0، 1381]
ص
-
صادرکننده نمونه
انتخاب صادر کنندهء نمونه با استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
صنعت سیمان
انتخاب صادر کنندهء نمونه با استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 13، شماره 0، 1381]
ظ
-
ظرفیت
شناسایی ویژگی ها و چگونگی سنجش ظرفیت یاد گیری در شرکت ها [دوره 13، شماره 0، 1381]
ف
-
فرا یند کنترل
مؤلفه های کنترلی اثربخش در سازمان [دوره 13، شماره 0، 1381]
ک
-
کلینیک محلی
به سوی استقرار کلینیک محلی بهبود سیستم [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
کنترل
مؤلفه های کنترلی اثربخش در سازمان [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
کنترل اثر بخش
مؤلفه های کنترلی اثربخش در سازمان [دوره 13، شماره 0، 1381]
گ
-
گز یش
ویژگی های مدیریت در نظام اسلامی [دوره 13، شماره 0، 1381]
م
-
ماهیت مشارکت
راه کارهای مشارکت عامه مردم د ر خط مش گذاری عمومی [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
مدیریت
ویژگی های مدیریت در نظام اسلامی [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
مدیریت غیر متمرکز و سیاست های ترجیحی
مناطق ویژه اقتصادی چین: مدیر یت، عملکر د و چشم انداز [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
ملاک و معیار شناخت
شناخت شناسی سازمانی [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
مناطق ویژه اقتصادی
مناطق ویژه اقتصادی چین: مدیر یت، عملکر د و چشم انداز [دوره 13، شماره 0، 1381]
-
منطق فازی
انتخاب صادر کنندهء نمونه با استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 13، شماره 0، 1381]
ن
-
نظام اد اری
ویژگی های مدیریت در نظام اسلامی [دوره 13، شماره 0، 1381]
ه
-
هدف مشارکت
راه کارهای مشارکت عامه مردم د ر خط مش گذاری عمومی [دوره 13، شماره 0، 1381]
ی
-
یادگیری سازمانی
شناسایی ویژگی ها و چگونگی سنجش ظرفیت یاد گیری در شرکت ها [دوره 13، شماره 0، 1381]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد